Robotika az iskolában 2. foglalkozás

Belépés a foglalkozásba
Robotika az iskolában 2. foglalkozás
 Elérhető
Általános adatok
Szerző: Spaits Sándor
Témakörök: Robotika az iskolában
Rövid leírás: LEGO Mindstorms EV3 keretprogram
Leírás: Ebben a foglalkozásban bemutatásra kerül a Mindstorms EV3 keretprogramja, a programozási környezet és a tégla képernyője
Célcsoport: Általános iskola felső tagozat, Középiskola 9-11. évfolyam
Időtartam: 45
Tanulásra javasolt idő: 45
Létszám (fő): 2
Tulajdonságok
Ajánlott évfolyam: 07. évfolyam, 08. évfolyam, 09. évfolyam, 10. évfolyam, 11. évfolyam, egyéb
Ajánlott létszám: egyéni, páros
Ágazat: Informatika és távközlés
Helyszín: tanterem
Időkeret: 1-5 tanóra
Kompetenciák: Digitális kompetencia
Közismereti tantárgyak szakgimnázium: Informatika
Nehézség: könnyű (minden tanuló számára teljesítető, még az átlag alattiak számára is)
Szerző: Spaits Sándor
Tananyagfejlesztő intézménye: Herman Ottó Környezetvédelmi és Mezőgazdasági Szakgimnázium, Szakközépiskola és Kollégium

Robotika az iskolában 2. foglalkozás
Elem címe: Robotika az iskolában 2. foglalkozás
Szerző: Spaits Sándor
Típus:    PDF
A Robotika az iskolában tananyag 2. foglalkozásának óraterve
Leírás:

LEGO Mindstorms programblokk
Elem címe: LEGO Mindstorms programblokk
Szerző: lego.com
Típus:    Beágyazás
Ez a LEGO Mindstorms EV3 programblokkjainak letöltési helye
Leírás:

Keretprogram
Elem címe: Keretprogram
Szerző: Spaits Sándor
Típus:    Kép
Keretprogram képernyője
Leírás:

Építs egy robotot!
Elem címe: Építs egy robotot!
Szerző: lego.com
Típus:    Beágyazás
Több LEGO robot építésének útmutatója
Leírás:

LEGO Mindstorms termékoldal
Elem címe: LEGO Mindstorms termékoldal
Szerző: Spaits Sándor
Típus:    Beágyazás
LEGO Mindstorms termékoldal
Leírás:

Program nyitóképernyő
Elem címe: Program nyitóképernyő
Szerző: Spaits Sándor
Típus:    Kép
Program nyitóképernyője
Leírás:

Kapcsolat
Elem címe: Kapcsolat
Szerző: Spaits Sándor
Típus:    Kép
A tégla és a számítógép kapcsolata
Leírás:

Portok
Elem címe: Portok
Szerző: Spaits Sándor
Típus:    Kép
A tégla be- és kimeneti portjaihoz csatlakozó motorok és érzékelők
Leírás:

Oliver
Elem címe: Oliver
Szerző: Spaits Sándor
Típus:    Kép
A robot fantázianeve: Oliver
Leírás:

Memória
Elem címe: Memória
Szerző: Spaits Sándor
Típus:    Kép
A tégla memóriája
Leírás:

Adatátadás
Elem címe: Adatátadás
Szerző: Spaits Sándor
Típus:    Kép
Adatátadás
Leírás:

Programcsoportok
Elem címe: Programcsoportok
Szerző: Spaits Sándor
Típus:    Kép
Programblokkok
Leírás:

Brick előlap
Elem címe: Brick előlap
Szerző: Spaits Sándor
Típus:    Kép
A tégla előlapja a képernyővel és a gombokkal
Leírás:

Brick képernyő1
Elem címe: Brick képernyő1
Szerző: Spaits Sándor
Típus:    Kép
A tégla képernyőjének 1. állása
Leírás:

Brick képernyő2
Elem címe: Brick képernyő2
Szerző: Spaits Sándor
Típus:    Kép
A tégla képernyőjének 2. állása
Leírás:

Brick képernyő3
Elem címe: Brick képernyő3
Szerző: Spaits Sándor
Típus:    Kép
A tégla képernyőjének 3. állása
Leírás: