| Tulajdonságok | |
|---|---|
| Tananyag típusa és iskolafokozat*: |
|
| Szerző*: | Farkas Dezső |
| Ajánlott évfolyam*: | 13. évfolyam |
| Ajánlott létszám*: |
|
| Időkeret*: | 11-20 tanóra |
| Helyszín: |
|
| Nehézség*: | közepes (átlagos teljesítményű tanulók számára szól) |
| Kompetenciák*: |
|
| Tananyagfejlesztő intézménye*: | Jávorka Sándor Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Szakgimnázium, Szakközépiskola és Kollégium, Tata |
| Ágazat*: | Mezőgazdaság és erdészet |
| Szaktantárgy: |
|
| Pályázat: | GINOP-6.2.3 |
Legfontosabb gyomnövények jellemzői, csoportosításuk, felismerésüket segítő online adatforrások. Adott terület gyomnövényeinek azonosítása kiscsoportban, majd házi feladatként önállóan, a terepi adatok rögzítésével. Cél a magabiztos gyomfelismerés, az internetes határozók használatának gyakorlása, a terepi adatrögzítés, továbbítás elsajátítása, a mobiltelefon gyakorlati hasznának demonstrálása, a tanári (mentori) visszacsatolás, ellenőrzés lehetőségének megteremtése.
Óravázlatok 1-3. órához
Technikus szinten szükséges lapfogalmak, növénymorfológiai alapismeretek
Gyomnövény nevek és képek párosítása
Az életforma szerinti csoportosítás logikája, az életforma csoportok jellemzése.
Időzíthető online teszt
Időzíthető online feladatlap
A legfontosabb gyomnövények leírása, besorolása, szemléltetése